עמודים גמישים

עמודים גמישים המשווקים ע"י טסטקאר הנם אביזר בטיחות יעיל ועמיד לסימון והכוונה בנתיבי נסיעת כלי רכב בחניון, בשטחי תפעול, בדרכים עירוניות ובכל מקום בו תנועת כלי רכב. עמודים גמישים, נקראים גם עמודי נחום תקום או עמוד כתום גמיש הנם בעלי יכולת לעבור דריסות חוזרות ונשנות ולחזור למצב המקורי מייד לאחר מכן. בניגוד למוצרים אחרים זולים יותר הנמכרים בשוק, עמודים גמישים של טסטקאר נמצאו כמוצר העמיד ביותר המשווק כיום בישראל.
יתרונם הגדול של עמודי סימון גמישים המשווקים על ידינו הנו בשילוב של תכנון מוצר קפדני יחד עם תרכובת פוליאוריתן יחודית המקנות למוצר גמישות ו"זיכרון" (לחזור לצורתו המקורית) יחד עם עמידות לאורך זמן בקרינת UV ופגעי מזג אויר אחרים.

קיימים שימושים רבים לעמודי סימון גמישים כאשר יתרונם הגדול הוא שהם מהווים סימון איכותי ובולט מחד אולם אינם גורמים נזק משמעותי לכלי רכב, רוכבי דו גלגלי והולכי רגל בשל היותם גמישים ומתקפלים תחת לחץ.

במלאי עמודים גמישים בצבע כתום בגבהים 45 ס"מ, 75 ס"מ, 100 ס"מ. לעמודים שני מחזירי אור רבי עוצמה לנראות מוגברת.

 
תיאור המוצר:
עמוד גמיש כתום
"נחום תקום"
מק"ט:
TC122110
מידות:
גובה: 100 ס"מ
קוטר בסיס: 20 ס"מ
חומר:
PU
צבע:
כתום + 4 פסים פולטי אור
תוצרת:
אירופה
התקנה:
ע"י 3 ברגים
תקן:
DIN EN ISO 9001:2000
 
תיאור המוצר:
עמוד גמיש כתום
"נחום תקום"
מק"ט:
TC122120
מידות:
גובה: 75 ס"מ
קוטר בסיס: 20 ס"מ
חומר:
PU
צבע:
כתום + 3 פסים פולטי אור
תוצרת:
אירופה
התקנה:
ע"י 3 ברגים
תקן:
DIN EN ISO 9001:2000
 
תיאור המוצר:
עמוד גמיש כתום
"נחום תקום"
מק"ט:
TC122140
מידות:
גובה: 45ס"מ
קוטר בסיס: 20 ס"מ
חומר:
PU
צבע:
כתום + פס פולטי אור
תוצרת:
אירופה
התקנה:
ע"י 3 ברגים
תקן:
DIN EN ISO 9001:2000

להזמנות השאר פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר

מספר דוגמאות לשימושים בעמודים גמישים

  • הפרדת נתיבים ע"י עמוד כתום גמיש. ניתן לבצע את כל ההפרדה ע"י שימוש בעמודים גמישים או לשלב את העמוד הגמיש יחד עם מפרידי נתיבים.
  • עמוד הכוונה גמיש - שילוט על גבי עמודים גמישים במקומות המועדים לפגישת כלי רכב. במקום להתקין שילוט על גבי עמוד קשיח אשר ייעקר מכל פגיעת רכב, התקנת השילוט ע"ג עמוד גמיש תאפשר לשלט להמשיך ולעמוד במקומו לאורך זמן ללא צורך בתחזוקה יקרה גם במקרי דריסה.
  • סימון רציפי פריקה והעמסה – מאפשר לנהג המשאית או המלגזה להכנס ברוורס לאיזור רציף הפריקה, בצורה מדוייקת וללא חשש לגרימת נזק.
  • תיחום שבילים להולכי רגל בשטח החניון או המפעל.
  • תיחום שטחי חניה לדו גלגלי – מונע פגיעות גוף חמורות במקרה של התנגשות רוכב האופנוע בעמוד.
  • תיחום מידי חניה פרטית – כאשר מתקינים שומר חניה בחניה פרטית, קיים סיכון שרכב פולש יעקוף את המחסום ויכנס לחניה מהצד. במקרה שכזה ניתן להתקין מספר עמודי נחום תקום גמישים בשני צידי החניה אשר ימנעו כניסה מהצד.
  • סימון עמודים בחניון – מומלץ להתקין עמודים גמישים ליד עמודים בחניון. כאשר כלי רכב יתקרב יותר מידי אל העמוד הוא יבחין כי העמוד הגמיש מתקפל וישמע רעש חיכוך שיגרמו לו לעצור ולהמנע מפגיעה בעמוד המבנה הקשיח ומנזק לרכב.
  • הגנה על מידוף מתקנים, וקווי יצור בשטחי תפעול ואחסון. כאשר מלגזה או רכב כבד אחר מתקרבים למידוף או קו יצור, העמוד הגמיש יתקפל ויסמן לנהג הרכב כי אינו יכול להתקדם עוד.
  • אביזר לחניה פרטית - בחניות פרטיות בהן רוצים לסמן את עומק החניה המקסימאלי ניתן לעשות זאת באמצעות התקנת עמוד סימון גמיש. כאשר הרכב נכנס לעומק המקסימאלי בחניה הוא יגע בעמוד הסימון ואז נהג הרכב ידע כי עליו לבלום. ניתן להזיג אפקט זהה ע"י שימוש במעצור חניה.

עמידות ואיכות של עמודי סימון גמישים

כאמור, אחת הבעיות העיקריות בהן נתקל מי שמתקין עמודים גמישים בשטחו היא בעיית העמידות. בשוק מגוון עמודי סימון גמישים מתוצרת סינית בעלויות נמוכות. מוצרים אלה לרוב אינם עומדים בדרישות הלקוחות בארץ וסובלים משברים וקריעה עקב פגיעות רכב וכן והתפוררות הפלסטיק כתוצאה מקרינת UV.

עמוד כתום גמיש המשווק ע"י טסטקאר הנו מתוצרת אירופאית ומיוצר ע"פ כל התקנים. רוכשי המוצר נהנים ממוצר איכותי ועמיד.

תכונות המוצר ואפשרויות

מוצר זה, כאמור, נהנה תכונות עמידות משופרות הן בפגעי מזג האויר והן בפני פגיעות פיסיות ובזכות תרכובת הפוליאוריתן הייחודית שלו מסוגל לחזור למצבו המקורי גם לאחר פגיעות ודריסות רבות.

עמודי סימון גמישים ניתנים להתקנה על כל משטח – ראה פירוט בהמשך.

לעמודי הסימון הגמישים קיימים במלאי מתאמים להתקנת שילוט. מתאמים אלה מאפשרים התקנה של לוחות שילוט ב 3 צורות עיקריות: מלבן, עיגול או משולש עליהם ניתן להדביק כל שלט נדרש.

התקנת עמודים גמישים

ההתקנה ע"י 4 אביזרי חיבור בבסיס העמוד. יש להציב את העמוד במקומו המיועד, לסמן 4 חורי קידוח ע"פ החורים שבבסיס העמוד, להזיז את העמוד, לבצע את הקידוחים ואז לקבע את העמוד למקומו בעזרת אביזרי החיבור המתאימים.